Záruční podmínky tiskových strojů Kyocera
Záruční podmínky tiskových strojů Kyocera obchodní firmy ERACOMP s.r.o. se sídlem Opatovická 156/24, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ: 06769691, DIČ: CZ06769691, registrované pod spisovou značkou C 288533 Městským soudem v Praze pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.eracomp.cz
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
- Společnost ERACOMP s.r.o. poskytuje záruční podmínky na tiskové stroje Kyocera ve dvou úrovních.
- Zákazník (kupující) si při koupi může zvolit, jakou úroveň záručních podmínek vyžaduje.
2. ÚROVNĚ ZÁRUČNÍCH PODMÍNEK KYOCERA
- Standardní základní záruční doba
- Nadstandardní záruční doba.
3. DÉLKA TRVÁNÍ ZÁRUČNÍ OCHRANY
- U standardní úrovně a v případě prodeje strojů formátu A4 a A3 je poskytována zákonná záruka v délce 12 měsíců v případě nákupu realizovaného podnikatelským subjektem, 24 měsíců v případě nákupu fyzickou osobou - spotřebitelem.
- U nadstandardní úrovně a v případě prodeje strojů formátu A4 je poskytována zákonná záruka v délce 24 měsíců v případě nákupu realizovaného podnikatelským subjektem, 24 měsíců v případě nákupu fyzickou osobou - spotřebitelem.
- U nadstandardní úrovně a v případě prodeje strojů formátu A3 je poskytována zákonná
záruka v délce 36 měsíců v případě nákupu realizovaného podnikatelským
subjektem, 36 měsíců v případě nákupu fyzickou osobou - spotřebitelem.
4. PODMÍNKY NADSTANDARDNÍ ZÁRUČNÍ OCHRANY
- Kupující, který při nákupu požaduje poskytnutí nadstandardní záruční ochrany, je povinen se strojem zakoupit současně jednu sadu tonerových kazet dle platného ceníku společnosti ERACOMP s.r.o. a nadále odebírat od společnosti ERACOMP s.r.o. veškerý spotřební materiál nezbytný k provozu zakoupeného tiskového stroje Kyocera po celou dobu trvání nadstandardní záruční ochrany, tedy v délce 24, či 36 měsíců ode dne nákupu stroje.
- Poruší-li kupující podmínky nadstandardní záruční ochrany dle předchozího odstavce č. 1 článku 4, nadstandardní záruční ochrana zaniká. Zjistí-li prodávající zpětně jakékoliv předchozí porušení podmínek nadstandardní záruční ochrany, je oprávněn po kupujícím požadovat náhradu vydaných nákladů za proběhlý i připravovaný servis a úhradu vzniklé škody v plné výši a rozsahu.
- Prodávající se zavazuje, že nebude za spotřební materiál účtovat kupujícímu vyšší ceny, než jsou doporučené aktuální prodejní ceny společnosti KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o..
5. VZNIK NADSTANDARDNÍ ZÁRUČNÍ OCHRANY
- Nadstandardní záruční ochrana je poskytována ode dne nákupu, či instalace stroje. Délka trvání nadstandardní záruční ochrany je uvedena na dodacím listě vystaveného k faktuře - daňovému dokladu.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.8.2018.